Yesterday

Igår åkte jag till stallet vid halv 7. Tänkte att jag skulle ka ut sent för att slippa köerna.. men oj vad fel jag hade. Satt i kö 20 minuter innan jag ens hade kommit ner till nockeby!
Josephine tog också kvällspasset i stallet, så vi älgade runt ensta med hästarna. Royne var väldigt snäll så länge han fick gå först ;) Det är iaf väldigt skönt att han har coolat ner sig så pass mycket nu.

Jag var hemma igen vid 22, och vid 23 mötte jag upp Frida för en kvällspromenad! Eftersom vi fortfarand var ute när klockan slog tolv så passade jag på att sjunga för min fina vän som fyller år idag! Dock blev det bara en kort trudilutt, tror att alla som hörde var glada över det ;)


Himlen var så häftig igår när vi var ute med hästarna, solen sken genom hål i molnen och det såg ut typ som att det skulle landa ett rymdskepp eller nåt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0