Dagens planer

Det blir en riktig stalldag idag. Ska vara där vid 11 ungefär för att ta en promenad med Laban. Tänkte faktiskt dra på mig mina nya Easytone så får vi se hur mycket träningsvärk jag har i rumpen imorgon! Alla jag känner som har provat säger att det är olidligt dagen efter, men vi får la se! ;)
Vid 13 ungefär kommer Royne in från hagen, så då ska han få sig ett dressyrpass. Är det fint väder blir det nog på dressyrbanan, annars får vi hålla oss i ridhuset. Ska se om mami kan följa med och fota lite.
Efter stallet väntar övningskörning med pappa. Har ju blivit vår sndagsstandard nu, men eftersom jag jobbar imorgon så får det bli idag istället.
Ikväll väntar plugg, plugg och ännu mera plugg.. Har så galet mycket skolarbete att göra just nu..!
Hoppas ni alla får en bra dag, för det ska jag ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0