Dagens ridpass 4/3 2012

Jag åkte ju som sagt ut till stallet ganska sent, med hopp om att det kanske skulle vara tomt i ridhuset. Fel fel fel! Vid 17.30 ungefär gick jag ner och då var det fem ekipage där nere! Varför tycker folk det är så roligt att vara i stallet en söndagskväll?!

Royne skulle bara få gå ett lite lättare joggingpass. Som jag befarade så var det alldeles för hårt ute, så vi fick hålla oss i ridhuset. Det gjorde inte så mycket, för royne var riktigt trevlig att rida! Framförallt så var han väldigt trevlig i munnen idag (som om han brukar vara hemsk annars, men han brukar bara vara lite jobbig). Som sagt så joggade jag ju bara, men han var riktigt fin!

Imorgon ska pärlan få gå lektion för Emma! Jättelängesen nu som jag red lektion så det är välbehövligt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0