It's friday and I'm in love

Jag älskar fredagar! Helt klart veckans bästa dag, bortsett från att jag de senaste veckorna har haft körlektion kl 7 på morgonen. Och så även idag.
Startade alltså dagen med en körlektion som gick galant. Tycker ändå det är rätt skönt att åka till körskolan på morgonen, då har man hela eftermiddagen ledig sen. Dock är det ju lite jobbigt att jag är i skolan redan vid 10 när jag börjar först vid 12. Men idag fördrev jag tiden genom att möta upp mamma inne i stan och knata ner till Stadium för att köpa ett par Reebok EasyTone! De var nämligen en annons i Metro att de sålde dessa skönheter för 500 spänn (halva priset)!!


Fanns ingen bild på de jag köpte, men de var iaf riktigt knallrosa haha :D

Efter skolan åkte jag direkt till stallet och red på min fina häst. Passade på att duscha honom efteråt när det ändå var så varmt, dock vet jag ju att han kommer vara lika skitig igen när jag kommer imorgon.. -.-
Nu ska jag plugga.. Kul fredagkväll woop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0