Plösen får nya skor!

Idag fick min kära lilla Plösen nya skor - lite komiskt om jag får säga det själv ;)
Jag kunde inte vara där under skoningen, men han såg fin ut om fossingarna när jag kom så jag antar att det hade gått bra.
eftersom jag inte ville rida när han var nyskodd så blev det longering på hoppbanan. Royne var faktiskt mer vild än tam! Tur jag valde longering framför promenad idag, annars hade jag nog fått käka grus imorgon. Han gör ju aldrig något dumt, men ibland går energin lite över styr.. Idag sprang han som en riktig arab - med näsborrar stora som badkar och svansen rätt upp i vädret! Men han gjorde ju åtminstone av med energin, och det var ju avsikten med dagens aktivering ;)

Imorgon blir det lektion för Emma igen. Det blir la kalas det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0