Tävlingstermin

Jag är nu anmäld till en rad olika tävlingar under april/maj. Tänkte att jag dela med mig av min tävlingstermin så här långt!

31/3 Stora Wäsby Frk - MsvC:1 och MsvC:2 (Silvana kommer 29onde, så förutsatt att han inte behöver behandlas

9/4 Vällingby Rs - MsvC:1

21-22/4 Storvik Ovansjö Rk - MsvC:1 och MsvC:2

28/4 Vikbolandets Rf - MsvC:1 (Tveksamt om vi åker på denna då jag tror att jag har mösspåtagning den 27de och isf tänker jag inte tävla den 28onde ;) Dessutom blir det tre helger på rad..)

4/5 Livdragonernas rf - MsvC:1

5/5 Sjövillans rk - MsvC:1

6/5 Livdragonernas rf - MsvC:2

19/5 Dyltabruks rf - MsvC:1 och MsvC:2


Är det någon av er som ska åka på samma tävlingar? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0