Tiden räcker inte till..

Just nu har jag på tok för mycket att göra. Slutspurten i skolan (74 dagar kvar!!!!!!!!!!!), hästen ska skötas till 100%, körkortet ska kirras, det ska jobbas, och mitt i allt det här ska jag ha tid att vara människa också.
Som ni kanske har märkt så är det bloggen som blir lidande, men det verkar ju inte direkt påverka er då responesen här är väldigt låg.
However, vart jag vill komma är att det kommer vara så ett tag framöver. Jag skriver när jag har tid helt enkelt. Vissa veckor kanske det blir varje dag, andra veckor blir det ingenting. Time will tell!

Idag har iaf varit en skön dag. Jag var i stallet i förmiddags och red på min gulliga häst. Det gick okej, men inte jättebra. Ska iaf rida lektion imorgon om vädret bara håller sig okej (vi måste vara ute eftersom det är kurs i ridhuset).
Åkte hem och duschade en snabbis och sen iväg till körskolan för att gå risk1:an. Ganska trist måste jag säga, men fick ändå med mig några nya kunskaper. Visste ni att trötthet i trafiken klassas som rattfylleri?! Det hade jag inte en aning om.. Hur polisen mäter tröttheten är dock en annan fråga utan svar.

Som sagt, vi får se hur mycket uppdatering det blir nu närmsta tiden. Ska göra mitt bästa, och annars så återkommer jag som vanligt om ett par veckor.
Till helgen väntar iaf jobb och tävling (förhoppningsvis). Silvana kommer ju på torsdag, så vi får se vad hon säger. Igår var Royne lite tjock i bakbenen när jag tog av honom skydden på morgonen. Jag tycker att han är det ganska ofta när jag jobbar på morgnarna, men uppenbarligen är det bara när jag jobbar som han är det..? However, det går ner när han har rört lite på sig eller varit ute i hagen. Men ja, jag vet inte om det är något eller om han helt enkelt bara ser ut så.

Till råga på allt så är jag så jäkla trött just nu, min kropp har inte riktigt tagit igen sig efter tidsomställningen. Så jag tänkte iaf frsöka gå och lägga mig i tid för en gångs skull. Säger att jag ska göra det var och varannan dag, men hur ofta tror ni jag gör det egentligen?! Aldrig.

And I realize, our bitter lies, are killing everything that we wanna let live.


Kommentarer
Postat av: Clara

nej karro, du måste hålla mig uppdaterad!!!

2012-03-28 @ 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0