Tur man har snälla föräldrar..

Idag öppnade anmälan till tre olika tävlingar som jag har planerat in! Eftersom jag jobbade så var ju jag kvar i stallet när anmälan öppnade kl 18.00..
För att komma med på tävlingar i Stockholmsdistriktet med omnejd så krävs det att du klickar i din anmälan iprincip prick kl 18.00. Tack och lov har jag världens snällaste föräldrar som satt med varsin dator kl 18 och anmälde mig till tävlingar!
Dock hängde sig ju hela tdb i några minuter, men det gick bra ändå och jag kom med i alla klasser jag hade tänkt!


Kommentarer
Postat av: Louisa

Jätte fin blogg! :)

Vad kul att du kom med!

Kram Louisa

2012-03-17 @ 23:33:27
URL: http://dressyrkul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0