Hej igen!

Dagarna gåri ett, hinner knappt medatt fundera över att skolan snart är över. Ska bli så himla skönt! Har spenderat den här kvällen med att skriva adresser på kuverten med studentinbjudningar som ska skckas iväg.

Royne var ju som sagt hos tandläkaren imorse, och det var mycket positiva besked! Ove (tandläkaren) kunde konstatera att Lilla R hade ett litet sår på höger sida (som kunde ha kommit för bara någon dag sedan, alltså ingenting han gått med länge) och även små tryckförändringar i höger lan. Men det var ingenting som behövde rättas till, det enda jag skulle göra var att variera bett och nosgrimmor lite oftare för att den här tryckförändringen skulle försvinna! Så nu ska jag provamig fram med lite olika bett, t.ex. rakt bett och tvådelat med fasta ringar, för att hitta några som han trivs med och som jag kan variera mellan.

Mamma var i stallet på eftermiddagen och tog en promenad med pärlan eftersom jag behövde vara hemma och plugga. Jag har även hunnit med en prommis med Frida såhär på kvällskvisten, mucho trevligt!

Imorgon ska jag jobba på eftermiddagen, alltså från 12 till ca 18-19. Tänkte hinna rida på morgonen så att jag har det klart när stallet är färdigt.

Hihi gulle!
Såhär gullig var min häst när han var "upphängd" hos tandläkaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0