jobbdag

Ja, har inte alls särskilt mycket spännande att skriva här just nu. Vi promenerar på som vanligt, men på fredag ska vi iaf in till Mälarkliniken. Träffade Helene (equiterapeuten) igår och hon hade sina aningar vad det kunde vara. Fick även med mig en lång lista av henne som jag skulle lämna till veterinären!

Idag har jag jobbat hela dagen och promenerat med Roynis och Laban. Royne fick för övrigt vara i hagen nästan hela dagen - han gick ut kl 7, kom in och åt lunch vad 12.30, gick ut igen 13.15 och kom in vid 16. Och morgondagen ser väl likadan ut för Roynes del på motionsfronten. Jag tänkte åka till stallet på morgonen och fixa allt, sen en kortis till skolan och kvällen ska avslutas med mina klassmates på Fridays ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0