morgonpigg?

06.15 var jag upp och hoppade imorse. Eller hoppade var nog att ta i.. jag släpade mig nog mera fram..
Frida kom hit vid strax efter 7 och vi gick på morgonpromenad, like every torsdag. Vi var ute i lite mer än en timme, och sen plockade jag bara ihop mina grejer och åkte ut till stallet.
Roynis och jag gick på promenad som vanligt. Ryktade och mockade och sen bar det av hemmåt igen.
Har precis duschat och gjort mig iordning för att åka till skolan. Vi har kursavslutning i Historia B, vilket är dagens enda lektion. Lite ovärt att åka in bara för den, men whatever.


Fina Theo får stå för bilden idag! Oj vad jag saknar den där lilla hästen.. Han var så härlig, så otroligt ambitiös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0