Svar:

hanna om True word, man!:
Vad ska du göra nu när du är fri? Jobba i stallet? Resa?

När du nu ställer frågan så inser jag att jag faktiskt totalt har glömt att berätta det..! Men faktum är att 1 juli börjar jag jobba heltid hos Emma, alltså på samma ställe där jag jobbar idag och där Roynis står uppstallad.
Jag tycker det ska bli väldigt roligt, tänk att få syssla med det jag gillar allra bäst hela dagarna! När det dessutom handlar om så otroligt fina hästar, trevliga människor runt omkring och bra träningsmöjligheter så blir ju det hela ännu roligare. Nu ska vi bara se till att få pärlan frisk fort som attan, så att vi kan träna på ordentligt efter sommaren igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0