Värdelös dag och gullig häst!

Visste att jag bara skulle ha en lektion på morgonen från 10 till 11.15, därefter var det håltimme till 15.. Men duktig som jag är så åkte jag till skolan endå kl 10. Väl där visade det sig att det bara var de som skulle göra omprov som behövde vara där.. Behöver jag ens säga att jag blev arg?!

Åkte iaf hem, var hemma en stund och tog sedan lilla bilen ut till Kungsgården där jag så fint parkerade den och åkte till skolan. Tänkte att jag skulle slippa åka hem efter skolan innan jag åkte till stallet, så när jag ändå hade så gott om tid på mig. Väl i skolan igen skrev jag ut en bild och sen slutade jag?! Värd dag..!

Royne fick gå på en promenad och sen sällskapde vi Linnea och Rachman vid gräset. Vi har fått tid på Mälarkliniken redan på måndag, så det känns ju himla skönt! Och har vi tur så kan scint-röntgen gå på försäkringen! Vore ju himla bra det, men vi får vänta och se vad försäkringsbolaget säger.

Imorgon väntar ännu en ovärd dag i skolan och sen ska pärlan gå på prommis, vår nya vardagsstandard liksom ;)


Var ju tvungen att prova den där nya Remby-grejen på blogg.se! höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0