Det händer bara inte.. !!

Har precis suttit och skrivit en hel uppsats här om de senaste två dagarna. Och vad händer? Jo men jag loggas ut såklart och allt försvinenr wehååå!!!! FML! 
 
Orkar itne skriva om utan tar allt i korthet.
  • Roynis kändes ofräsch igår, så jag väntar nu på tid hos Mr veterinär.
  • Laban däremot känns jättefin
  • Jag har hängt med mina fina och fantastiskt duktiga v-by chompisar hela dagen! Oj va de har levererat!
  • Roynis har fått ett nytt, alldeles för snyggt, täcke från Eskadrons Platinum-collection.
  • Han har även fått vara en riktig skogshäst idag. Inte nog med att vi rejsade slingan riktigt fort - han fick tillomed ha reflexer på sig! (Vi använder aldrig reflexer för att vi helt enkelt aldrig rider ut när det är / börjar bli mörkt!)
  • Imorgon ska vi försöka ta en till skogstur och Laban ska ridas av Emma! 
Nu tänkte jag sova! Har morgonen imorgon i stallet = uppstigning 04.45!
 
Min snygga pärla i sitt nya täcke!! 
 
Skogsryttarn var i farten och red ut med rosa reflextäcke wehåå!
Reflextäcket!!! :D 
 
Bästa bästa <3
Och så min allra finaste <3

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Täcket är sååå snyggt!! :D

Vilken tid morgonfodrar ni era hästar? 04:45 låter skittidigt :O jag tycker liksom synd om mig själv som går upp 06.20 och börjar 7 när jag har morgonjobbet haha

Svar: ellerhur :D Vi fodrar kl 6, så jag måste gå hemifrån halv 6 (är alltid fem minuter sen och så tar det fem minuter att gå till bilen, få in hunden och köra ut ur garaget och sen tar det 20 minuter att åka). Haha det är omänskligt tidigt, ffa när man gör det varje dag .P
Karro & Royal

2012-11-07 @ 00:22:07
URL: http://tavlingsduon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0