Högt upp på önskelistan..

..Står dess skönheter från JH Collection!
 
Hur snygga är de inte? Hade jag fortfarande gått i skolan, eller åtminstone haft ett jobb där man ska visa sig bland vanliga människor, så hade jag inte tvekat e sekund på att köpa mig ett par och ha till vardags. Men nu går jag ju varken i skolan eller visar mig bland vanliga människor.. ;)
Men de ser ju extremt gosiga ut, och jag som alltid fryser om fötterna! 
Jag har under alla mina år som hästägare fått julklappar av mina hästar (mamma och pappa..), och jag tror att Royne skulle känna sig väldigt nöjd om han fick ge sin matte dessa skönheter. Han skulle bli glad av att slippa höra matte klaga över hur kallt det är om fötterna! 
Jag håller tummar (och tår!) för att du Royne nu läser detta, tar sig i kragen och inhandlar ett par till sin matte. Jag tycker faktiskt att hon förtjänar det, efter alla promeader, alla sena kvällar hon stannat kvar i stallet och lagt om bandage och alla kronor du har kostat. Pay back time, Darling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0