Mycket bättre!!

Igår var det lite bättre, och idag blev det mycket bättre! 
Man börjar ana att det faktiskt finns ett ben under Roynes svullnad på vänster fram. Nu är han mest svullen runt knät, men i övrigt har det börjat lägga sig! Känns ju skönt att det iaf går åt rätt håll. Har jag tur kanske jag kan börja sätta igång igen i slutet av nästa vecka. 
 
Laban gick lektion för Emma idag igen. Han började med att dumma sig lite, men var ganska lättövertalad! När jag väl fått snurr på honom så var han faktiskt superfin! Han har hittat en helt annan växel i traven och suger verkligen på framåt med ett stöd i handen. Superhärlig är han! 
Jag red inte så länge, vi vill inte att han ska bli dum för att han inte orkar ännu. Men vi gjorde så att vi red på 5 minuter, pausade, red på 5 minuter, pausade osv. Varje gång jag kortade upp honom skulle han skärpa sig direkt och bjuda på framåt. Duktig var han iaf! 
Imorgon ska Maria rida Laban så får jag vara så mycket hästledig som möjligt. Jag jobbar nämligen söndag ist för lördag, så jag ska föröska att inte vara i stallet allt för många timmar imorgon. Royne måste jag ju ändå åka ut och promenera med, men mamma ska hjälpa mig att ta någon promenad iaf. 
 
Konstig vecka det här blev.. Jag som vanligtvis jobbar måndag-lördag med halvdag på torsdagar.. Skåne i måndags, heldag tisdag, halvdag onsdag, ledig torsdag, heldag fredag, ledig lördag och heldag söndag. Gillar egentligen inte när det blir så hattigt, men jag klagar inte över att få vara ledig! :)
 
Tänkte ta och sova snart så att jag kan vakna ganska tidigt imorgon och vara pigg :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0