Tidig stalldag

Var i stallet redan vid 6 imorse för att knoppa Qui och skicka iväg dem. 
Tog en prommis med Laban när de åkt, mockade och ryktade båda hästarna och gick sedan en till sväng med Laban innan jag gjorde iordning Royne och red ut. Royboy skötte sig bra tills vi kom till korsingen Lambaruddsvägen/slingan.. Där ska han ALLTID bråka och vilja vända hem istället. Men jag ger mig inte och när vi väl var ute på slingan igen så fick han minsann kämpa lite! Men duktig var han. 
 
Gjorde iordning allt i stallet innan jag åkte hem igen, och var faktiskt hemma vid strax innan 12! Nu ska Kennie och jag strax ta en långprommis, och därefter har jag en miljon saker som jag måste göra.. Får bli en fullspäckad dag idag och ordentlig slappardag imorrn hehe..! 
 
Lilleman på morgonpromenad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0