Dåliga riddagar

Har haft ett par riktigt dåliga riddagar den här veckan. Varken jag eller hästarna har presterat på topp. 
Idag har Roynisen fått vila och Emma har ridit Laban. Elena och jag skrittade ut imorse på royne och Qui, och jag kan meddela att det var snorkallt (trots att jag hade långkisarna på..) och frost på löven.. Dessutom sa de på radion att det skulle komma snö i nästa vecka.. Huuh! Vi är definitivt inte redo för snö ännu.. Roynis har mucho dåliga vinterpjucks som det dessutom inte finns broddhål i, och jag är allmänt opepp på snö såhär tidigt. Jaja, vi vet ju inte ens om den kommer komma. Time will tell ;)
 
Imorgon har jag inte riktigt bestämt mig hur det blir för lillemannens del, troligtvis får han longeras. Royne ska iaf gå lektion, och efter det bestämmer jag mig för om det blir någon tävling på lördag eller inte. Det har som sagt inte alls gått nå bra den här veckan, så jag är inte jättepepp på att tävla. Men men, vi får se hur morgondagens träning går. Lite jobbigt bara att jag ska träna 17.15 = jag kommer inte komma från stallet fören tidigast vid 21 - 21.30.. Kult! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0