Hard work

Har jobbat själv hela dagen, vilket innebär att man inte har en lugn stund över. 
Jag red ett lätt pass på Laban i ridhuset på kvällen. Han känndes faktiskt jättebra, trots att han vilat så pass mycket nu. 
Skrittade ut först och sen joggade vi 25 minuter i ridhuset. I början var han ju lite stel, men när han blivit lite varm i kroppen så känndes han kalasfin. Tror inte det var något allvarligt han drog på sig för två veckor sedan, och uppenbarligen gjorde vilan honom gott. Så nu sätter vi igång och kör på en tid, och blir det sämre igen så får han helt enkelt kollas upp då! 
 
Imorgon jobbar jag också själv, iaf större delen av dagen. På kvällen ska båda pållarna ridas, vilket innebär att jag kommer komma hem typ mitt i natten. Men det är det värt, för jag längtar verkligen (har ju inte ridit honom på en hel dag!!) efter att få sitta på min fantastiska Roynis igen. Och Laban går inte av för hackor (säger man så?) han heller ;)
 
Har precis tryckt i mig alldeles för mycket middag och tänkte inta sovläge snart! Uppstigning 05.00 imorgon som vanligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0