Ingen tävling..

Bestämde mig sent igår kväll för att skippa dagens tävling. Roy kändes inte alls nå bra igår, och då känns det inte värt att, i den här fruktansvärda kylan, ge sig ut på vägarna utan vinterdäck för att tävla när man ändå har en känsla v att det inte kommer gå bra.

Trots att jag inte var borta hela dagen pga tävling så har jag inte varit hemma mer än två minuter åt gången under dagen..
Var i stallet 06-12 (Hade morgonfodring och utsläpp och red sen mina hästar), åkte hem och bytte om för att sedan direkt plocka upp Frida och åka till Sthlm Ridsport. Kom hem därifrån med ett par fodrade ridbyxor från Pikeur. Käkade en snabb lunch, dumpade av Frida i vby och åkte sen till Coop för att handla med mamma. Hem och lämna maten och så upp till vby-stallet i sisodär 10 minuter innan jag gav mig ut till Hogsta igen för att göra iordning mina pållar och skjutsa hem Ellen.
Var hemma igen på riktigt vid 18.15, 5 minuter senare kom Carro hit för att äta middag! Myspys!

Imorgon är jag också ledig från jobbet, så jag ska ägna förmiddagen åt att städa och baka cupcakes till Maria haha! Sen ska jag ut till stallet och trimma Roynisen lite. Hoppas kunna rida lektion, men antagligen blir det inte det..
Nu: sovdags!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad har du för kandar? Det är så himla stelrent och fint!

Svar: Det är från Hööks, Claridge House (?) Kan det heta så kanske? Är inte jättenöjd med det, då det är lite skevt.. Men mitt kanske är ett måndags exemplar ;) I övrigt bra mjukt och bra kvalitet, men är riktigt sugen på ett nytt med vitfodrad nosgrimma.. Tror min stora svarta skulle passa i det :D
Karro & Royal

2012-10-28 @ 15:23:20
URL: http://lilatiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0