Pain..

I februari beställde jag ett par nya ridstövlar. 
I maj var de äntligen klara och jag fick hämta hem dem.
I dag kännde jag att det var läge att kanske börja rida in dem..
Ajajaj..
Skrittade ut en timme på Qui med stövlarna på. Det var inte skönt, men det gick. 
På kvällen fick Labis gå en promenad i ridhuset, eftersom det spöregnade utomhus. Royne skrittade jag uppsuttet, bara för att skritta i stövlarna. Han jobbade iaf på bra. Jag passade på att rida ordentligt i skritt när jag ändå satt på och skrittade, så att han kanske känns lite mer loss imorgon. 
Imorgon blir det iaf ett dressyrpass. Jag jobbar halvdag så jag börjar 12. Får se om jag rider honom på förmiddagen innan jobbet, eller om jag tar honom efter.
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Meh! Lägg upp bild då, vill ju se nya stövlarna :)

Svar: Det kommer det kommer! ;)
Karro & Royal

2012-10-03 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0