Söndag

Har varit ledig idag, men ändå inte haft en lugn stund.. 

Åkte till stallet vid 9 imorse, gjorde iordning Roynis och åket till Nina på Lejondal för att träna (återkommer med hur det gick, men kan viska lite att jag har en väldigt fin häst..). Tillbaka till stallet och snabbt förbi hem för att lämna Kennie. Sen åkte jag och mamma till Ikea och stannade för att handla mat på vägen hem. Sen direkt tillbaka till stallet för att natta pållarna och kom hem precis lagom till Solsidan. 
Mina lediga söndagar.. eller nåt! 
 
Är stört trött och börjar kl 6 imorrn, wehåå! 
imorgon ska fina Roynis få vila och Laban ska sättas igång igen. 
 
Mina fina pojkar på promenad igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0