Tisdag

Började dagen med att rida Laban, som skötte sig mycket bra! En stor guldstjärna i kanten, trots att vi inledde med att skena baklänges ganska många meter för att han fick syn på traktorn.. -.-
Jobbade sen hela dagen och när stallet var klart så red jag Royne på dressyrbanan. Hade bebissporrarna (15 mm rundade) och ingen graman. Svårt blev det, men det gick! 
Avslutade kvällen med att klippa Tage, eller Daily DIamond som han egentligen heter. Eftersom jag så nsällt stod en tisdagskväll och gjorde det, så kännde jag att jag helt enkelt var tvungen att få skoja till det lite och klippte ett hjärta på rumpan :D Tror inte att hans matte Charlotte blir överlycklig när hon ser det, så jag får nog raka bort det imorgon.. Fast först EFTER att Emma har ridit honom hehe :D 
 
Imorgon jobbar jag, Royne ska ridas och Emma ska rida Laban! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0