Det är tanken som räknas..

Tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg om vad som hänt de senaste två dagarna. Men min dator vill absolut inte sammarbeta.. Förvisso har det inte hänt så mycket mer än att jag har gått och gått och gått med pållarna.. 2 varv runt ensta varje dag är minimum för min del.. Vad gör man inte för sina stjärnor ;) Idag var hovslagaren här också, och båda hästarna fick vila trots att Laban skulle ha gått dressyr idag. Men jag orkade helt enkelt inte när jag var klar med allt annat vid 20.. Så han fick också gå på promenad. Imorgon ska han dock gå lektion och på onsdag tror jag att emma ska rida! Nu tänker trötta barn sova! Har insett att jag är hemma och vaken ungefär 2 timmar per dygn.. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0