Slut som artist..!

Var i stallet kl 6 imorse och jobbade hela dagen. Elena jobbade sin första dag hos oss, men det gick mucho bra!
Hann gå med Roynis på morgonen och sen flöt dagen på som vanligt. Vid strax efter 17 rullade jag mot Stora Mossen för att gå på valpkurs med Kennie. Smet därifrån lite tidigare för att åka tillbaka till stallet och rida Laban och natta båda hästarna. 
Laban fick skritta ut en lite längre tur först (eftersom jag visste att det skulle hinna bli mörkt innan det var dags för avskrittning..) och sen red jag en stund i ridhuset. Han var pigg och framåt, men det märktes att han hade vilat igår. 
Kom hem för ungefär 45 minuter sedan och har precis fått i mig lite middag, så nu tänkte jag hoppa upp i duschen för att sedan gå och lägga mig. Ska vara i stallet kl 6 imorgon igen. Egentligen börjar jag halv 9, men jag ska rida Laban och promenera med Royne innan hade jag tänkt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0