En tisdag..

Första dagen som sjukskriven, och jag håller redan på att dö för att det är så jäkla tråkigt. 
Vad har jag gjort en sån här dag då? Legat i soffan och kollat på tv. Kul. 
 
Min supersnälla mamma tar hand om Royne just nu. Så det är ju skönt att han ändå bara vilar just nu, så jag slipper ha dåligt samvete över honom också. Han får gå i en lite större hage hela förmiddagarna nu, så han slipper iaf stå så många timmar i stallet eftersom mamma inte hinner gå några timmes långa promenader. 
 
När jag vaknade imorse hade jag väldigt ont i foten, men nu har det lagt sig ganska mycket så förutsatt att det inte blir värre igen så tänkte jag försöka åka med mamma till stallet imorgon eller på torsdag! 
Träningsvärk kan jag dock meddela att jag har.. i axlarna och bröstmusklerna..! Haha snacka om att man inte använder de musklerna till vardags. 
 
Saknar ju min fina häst!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ett inlägg om vad veterinären sa?

2013-04-24 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0