Här var det tyst..

Sista två veckorna har varit k a o s ! Jag har haft stallet själv nästan varje dag (undantag för torsdag-lördag förra veckan då Frida kom och jobbade), vilket innebär åtta hästar som ska ha mat, mockning, motion och få komma ut i hagen.. Jag har jobbat närmre 15 timmar per dygn, så nu är jag lite trött.
Idag har jag iaf haft hjälp av linnea en stund på eftermiddagen, vilket var guld värt, och imorgon jobbar jos på em! Sen är jag faktiskt ledig både lördag och söndag!!

Min pärla då? Jo, silvana var ju hos oss för en vecka sedan men jag tänkte skriva ihop ett eget inlägg om det för det blir lite långt att ta det nu.

Egentligen skulle vi ha varit k Lidköping nu på tävling med Helge, men den klanten har gjort dig illa i hagen så det blev ingen tävling :( så himla dålig timing av honom!

Nu väntar duschen och sedan sängen innan jag somnar ståendes! Bjuckar sålänge på en bild på gulligaste Kennie och Laban som hade pusskalas idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0