Dålig uppdatering

Nu när jag inte längre har ett dygnsjobb så har jag hittat massa andra saker att göra på eftermiddagar och kvällar, och då blir bloggen lidande ändå!
Igår började lektionerna igen, och jag hade mina första lektioner. Förvisso bara skritt i skogen, men det var roligt och alla elever var så gulliga.
Igår slutade jag tidigt och åkte då ut till hogsta för att rida QD. Tanken var att vi skulle rida ut, men det började åska så jag vågade inte ge mig ut i skogen.. Istället var vi på ridbanan och tog ett joggingpass. QD var duktig, sedan jag red senast så har han verkligen hunnit stärka sig i galoppen. Det är så roligt att han gör såna framsteg hela tiden och jag känner skillnad från gång till gång nu när jag inte rider så mycket! Även bytena blir säkrare och säkrare, igår hade vi fyra rena av fem möjliga!

Nu ska jag snart ge mig av till jobbet, en ny, rolig, dag väntar på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0