Erica trimmar traktorn

Min vän Erica följde med mig till stallet idag för att trimma min traktor lite, och hon gjorde det riktigt bra!
Han är ju inte helt lätt, men Erica rider med mjuka och fina händer - vilket han gillar. De fick ha gramanen på ifall han skulle vara dum, men han skötte sig bra! Fart fick han, och har man väl fått upp farten så är det inte omöjligt att korta upp honom och få honom kvick. Dock vågade jag inte be henne korta upp honom eftersom jag är lite orolig att det ska bli kärringstopp då, men såhär i efterhand så tror jg nog att det skulle gått bra! 
De provade även på några byten åt varje håll, och alla blev på hjälpen och rena! Vilken guldstjärna till häst jag har!! Trivs han bara på ridskolan så kommer han kunna lära eleverna så himla mycket! 
Erica kommer ha träningsvärk i magen imorgon, det är något jag kan lova! Men hon sa att hon tyckte det var roligt iaf, så min förhoppning är ju att hon ska tävla honom lite under hösten..! :)
 
Jag tog en liten bild på dem också, dock inte under själva ridningen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

OM jag har träningsvärk i magen idag, haha!

2013-08-02 @ 15:27:41
URL: http://ericaww.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0