Hej då mitt hjärta <3

Våra två år tillsammans är nu över, och det är dags för dig att få lära upp flertalet andra ryttare. De här två åren har varit fyllda med glädje, skatt, tårar, hopp, förtvivlan, väntan, längtan och kärlek. Jag älskar min häst, och det är därför jag väljer att ge honom den här chansen. Det kanske låter illa i vissas öron att ställa sin häst på ridskola, men det här är för hans bästa. Jag tror och hoppas att det här är vad som krävs för att han ska må bra, både fysiskt och psykiskt. 
Jag kommer sakna dig så himla mycket min vän! Men jag kommer ju få träffa dig varje dag, och du kommer alltid vara bara ett par boxar bort! 
 
Här kommer en hel drös med bilder från åren som har gått! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0