Till salu!

Häromdagen plockade vi hem det mesta av Roynes saker. Jag har vättat som en idiotas och nu är det mest på plats i min källare. Det är galet hur mycket saker man kan samla på sig under några år som hästägare.. Jag skulle helt klart kunna öppna loppis i källaren! "Grapes källarloppis", det vore något. 
Hur som så har jag nu rensat ut en del saker som jag hade tänkt sälja. Jag hittade även lite ponnygrejer från Dandy som jag inte gjort mig av med ännu. 
 
Ponnyprylarna kommer först, måste fota lite täcken innan jag lägger upp de större storlekarna. 
Mejla vid intresse till [email protected] . Priserna är inte skrivna i sten, så är du intresserad av något så går det också bra att lägga ett bud. 
Köparen står för frakten.
 
Ylletäcke med avtagbar hals, marinblått med gul kant och gul svansfläta. Inga kryssgjordar, men det sitter en ögla på ryggen som man kan sätta en resorgjord igenom så ligger den kvar på plats. Storlek 125. Använt men mycket fräscht. Ej tvättat på bilden, Tvättas självklart innan det säljs!
Nypris: 1200:-  Pris: 400:-
 
Nattskydd/Stallskydd, Horze, 4 stycken. One size. Det är Dandy som har haft dem, men jag tror inte at de är mycket mindre än Roynes. På två skydd är nedersta karborren något trasig, men de funkar alldeles utmärkt ändå och alla karborrar går att stänga. (Se bilder)
Nypris: 250:- paret  Pris: 100:- för alla fyra
 
Vita luddiga benskydd från Jacson, ett par. Mycket lite använda. Storlek medium tror jag, passade på Dandy. 
Nypris: ca 200:- paret  Pris: 50:-
 
Fleecetäcke från Hööks, Showmaster, marin med guld passpoal och guldig brodyr på ena sidan. Med kryssgjordar och svansrem. Använt men mycket fräscht. Finns inte längre att köpa i butik. 
Ej tvättat på bilden, Tvättas självklart innan det säljs! 
Nypris: ca 350:-  Pris: 100:-
 
Dressyrsadelgjord, Gera, 70 cm. Svart med vit kant och undersida. Tillverkad i tjock trevira som ska motverka skav.
Mycket lite använd. Ej tvättad på bilden, tvättas självklart innan den säljs!
Nypris: ca 600:-  Pris: 200:-
 
Flughuva från Hööks, Showmaster. Går ej ner över mulen. Storlek Medium.
Knappt använd, dock står det skrivet "DANDY" stort på ena spännet.
Nypris: 99:-  Pris: 50:-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0