Dålig stämning..

Hade skrivit ett lååångt jävla inlägg, och så försvinner allt.. :( 
Har iaf idag hunnit med att jobba, rida Ladina och longera gabbelito. Något jag älskar är hästar som är väluppfostrade på marken, oavsett om det är i stallet, hagen eller, som idag, vid longering. Gabbelito lyssnade på minsta lilla vink, och då är det ju tillomed nästan roligt att longera. Longering tillhör ju inte min favoritsysselsättning. Det klart att jag kan göra det om någon ber mig, men det är varken tårar eller glädjetjut! Men är hästarna väluppfostrade på marken så är det varken askul eller astrist! 

Red ju L också, och hon var mycket lugnare idag än igår! Kunde spänna av bättre redan från början och jag hade lite mer koll på hur jag skulle rida. Tror att vi skulle hänga ihop imorgon också? Och så lutade det åt uteritt på lördag. Jag håller alla mina timmar där att vädret är okej på lördag, ska nämligen ut och latja i skogen med QD också! 

Imorgon är det såklart jobb. Men vart tusan tog den här veckan vägen?? Redan fredag imorgon, vilket innebär idol-fredag. Inte vilken idol-fredag som helst, finalfredag!! Även om jag lovade mig själv att inte titta, men när erkan bjuder in oss och dessutom bjuder på middag så måste jag ju helt enkelt se finalen ;) 

Nu sova. Kunde inte somna igår, så jag somnade typ vid 1 och gick upp kl 6.. Jag funkar inte riktigt om jag sover så lite..!


Snö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0