Döende..

Jag tror på riktigt att jag dör snart.. 

# efter helgens shopping i Globen tänkte jag spara lite pengar ett tag framöver (bortsett från julklappar), men gårdagens tandläkarbesök gick på saftiga 2500 spänn då jag var tvungen att göra en lagning! Så min plånbok är asdöd just nu..

# imorse när jag skulle fodra hästarna så tyckte Roy att jag var för långsam med att gå ut ur hans Box (han väntar alltid tills man har gått ut innan han attackerar maten!) eftersom jag skulle kolla vattenkoppen. Det slutade med att jag fick ett helt royal-face i min panna.. Klonk! Sa det och nu har jag en asläcker bula i pannan, så mitt huvud känns rätt dött just nu..

# jag avslutade dagen med ett sjukt jobbigt 55 min spinning-pass.. På riktigt så har mina ben dött! 

Ni ser ju själv, jag är mer död än levande.. 
Imorgon är iaf en bra dag! Jobbar till 16, men tyvärr så är vår lektion på kvällen inställd :( men då får jag en tidig kväll hemma iaf, det gäller att se det positiva! 

Nu ska jag duscha och sova så jag orkar gå upp imorgon! 

Hej bulan! Syns inte så bra på bilden, men you grt the point.. 

Såhär gärna ville Kennie åka hem från stallet idag.. ;) vet någon som trivs lika bra som jag där! Inte att jag trivs just på kudden kanske.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0