Globen

Den här dagen har som sagt spenderats i Globen. Vi har sett world cup küren med Tinne som vinnare, även om jag tyckte att H-P M med Glock's Romanov var finast. 
Vi har också spenderat alldeles för många timmar och kronor på mässan.. Ska visa er i ett eget inlägg vad jag har shoppat, men för första gången på åtta år så har jag bara handlat till mig själv! 

Imorgon ska jag till tandläkaren på morgonen.. Hade totalt förträngt det men tack och lov kom jag på det nu ikväll. Usch, inte nog med att jag ska till tandis - jag ska åka tunnelbana, gå i vanliga kläder och måste kanske tillomed försöka se lite fräsch ut.. Trivs helt klart bättre på jobbet i ridbrallor och lerigt pannband..! ;)

Lite av dagens shopping.. Hehe! 

Och min favorit - Glock's Romanov


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0