Gott nytt år!

Tänker avsluta detta år med en trevlig middag tillsammans med mina allra finaste vänner på 83an!
Från Hollywood till Skälby, typ.
Ni som följer mig på insta har ju antagligen sett vår fantastiska utklädnad under dagens VM i hoppning - nämligen de Svenska Hollywood fruarna Anna Anka, Gunilla Persson, Britt Ekland och Maria Montazami! Pappa tog massa bilder som jag ska visa för er vid ett senare tillfälle.
 
Så länge så bjuder jag på fem bilder från dagen.
 
Gunilla Persson och Tusse
(Erkan och Archie)
 
Maria Montazami var tvungen att fixa sitt lipstick innan start..
Här på sin Kamran.
(Ellen och Elton)
 
Anna Anka var redo för ett träningspass, här på sin Paul Anka..
(Jag och Theo)
 
Och så Britt Ekland på James Bond, som hoppade som om de aldrig gjort annat!
(Carro och Provence)
 
Och så självklart en gruppbild som avslutning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0