Julshow!

Årets hetsigaste dag, utan tvekan. Jag kommer ihåg när jag själv satt med i usek och anordnade julshowen, det var kaos varje år innan showen, vi sprang som idioter och stressade sönder oss - men i slutändan blev det alltid grymt bra. 
För min del har det ändå varit ganska lugnt idag, jag har skött mitt men inte mer än så. 

Jag skulle medverka i två nummer under kvällens show - erkan och jag skulle rida en liten kadrilj som tengils svarta soldater på royal och theo. Hafsig inte så mycket bakom "masken", men enligt mamma så såg det okej ut när vi red iaf ;) 
All makt åt tengil, vår befriare!

Vårt andra nummer var en hemlig liten teater som jag, erkan och Carro gjorde tillsammans. Vi gjorde nämligen en liten parodi på Annie, Lollo och ankan! 
Det var iprincip bara vi själva som visste om det här, och vi har lyckats träna på i hemlighet. 
Vi hade åtminstone otroligt roligt, och jag hoppas attde som satt i publiken också hade kul! 
Jag fick spela Annie, iklädd pälsvästen, lila mössan, sjuhelvetes långa ögonfransar och med solglasögonen och lipsylet i högsta hugg. Som sagt, vi hade sjukt kul!! 
Ankan, Annie och Lollo - och då Lollos hundar humlan och loppan såklart! 
Ni ser ju själva fransarna.. 

Nu ska jag fundera ut hur fasen jag ska få av fransarna.. Är inte as sugen på att sova med dem på..! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0