Kaosdag - dan före doppardan

Idag hade vi en riktig kaosdag. Eller egentligen flöt det på ganska bra, men vi fick jobba i ett skyhögt tempo och jag tror inte att jag tog rast på hela dagen?! Tack och lov så är det ju inte så varje, och då gör det inget när det blir så ibland. 
Jag började vid halv 8 imorse, men eftersom vi är en bil kort i min familj så fick mamma skjutsa mig och då var jag på jobbet redan vid 7, så när Erica och Hanna kom var allt fodrat. 
Efter ett lite kaosigt utsläpp då öste vi på. Stora stallet var mockat, fodrat och spånat vid halv 10! Sen gick dagen i ett. Hade min storhästlektion mellan ett och två, därefter red jag och erkan ut på Missan och gabbe. Jag red gabbe för första gången på jättelänge! Fina lilla hästen, jag tycker väldigt mycket om honom! 
Sen hade jag en till lektion innan vi kvällsfodrade. 

Nu har jag intagit stoffläge och laddar inför en jobbdag imorgon. Hästarna slutar tyvärr inte skita för att det är julafton! 



Dagens julklapp och gårdagens pepparkakshus (a). Till skattegårdsvägen åker tomten Ferrari, inga konstigheter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0