Senaste dagarna

Igår fick min pärla gå ett ganska ordentligt pass i ridhuset. Vi är i lite av en testperiod just nu - se hur mycket det går att rida, det får bära eller brista.
Så efter gårdagens ordentliga pass så tog vi en tur i skogen idag. Red halva slingan och sen fastnade vi en stund på ängen där Royboy fick sträcka ut i fullt fräs! Väldigt uppskattat av honom!

Imorgon börjar jag vid 12, så ska risa pärlan innan det. Han får gå till på fredag och så blir det vila i helgen eftersom jag inte vet om jag hinner rida då ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!
Tycker du är så duktig som kämpar på!

Men eftersom du inte har skrivit vad röntgen visade är det lite svårt att förstå, hur du menar med att det får bära eller brista? Vad är det som får bära eller brista?

Hur ser liksom prognosen ut och vad är problemet?

Skulle vara jätte intressant att få läsa om det, eftersom att det känns svårt att hänga med nu =)

Kramis!

2013-02-27 @ 13:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0