Lejondal

Var på Lejondal idag för att träna för Nina, dock blev det lite rörigt med tiderna och sånt så jag red mest själv. Men det var bra ändå att bara få komma iväg och rida någon annan stans! Det är ju gentligen mest därför som jag åker iväg och tränar. 
Nina red ändå Royne i början och hjälpte mig att få honom lite mer loss. När jag väl satt upp sen igen så känndes han mycket bättre. Han travade faktiskt väldigt bra! Det blev dock ett lite.. tvärt.. avslut på träningen när en kund hos Nina totalt förälskade sig i min svarta skönhet och frågade om den var till salu ;) haha så kan det gå! 
Men min pärla fick följa med hem och bli ordentligt ompysslad i stallet :) 
 
Imorgon väntar en tur till hovslagaren på morgonen, och sen får jag se om jag hinner rida pärlan på kvällen. Annars blir det vilo och sen kör vi på ordentligt på tisdag! På söndag ska vi även åka till Vällingby och träna program! Blir fusk-debut i MsvB då! 
 
Har lite film från idag, så om jag lyckas få in den i datorn så ska jag visa er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0