Bolli bolli

Snabbupdate var det här ja.. Jobbar på som vanligt. Imorse racermockade jag stallet och sen red jag och Moa ut på Qd och Fiffi innan 10-intaget. Gjorde iordning några hästar till Emma och sen skrittade vi ut på Qui och Valdemar Viking (aka Vladimir), och innan vi sedan började natta hästarna så blev det tårtkalas! Awesome! 
 
Nu ska jag packa lite mer, för på fredag åker jag och mina päron till Turkeeeeey :D 
Frida ska passa (och trimma) Royni, Clara tar hand om Kennie och bror är hemma och vaktar huset. Jag kan med andra ord ägna en hel vecka åt att bara slappna av när jag vet att mina fina djur är i så goda händer!
 
Imorgon jobbar jag från 12, men jag ska rida lektion på QD innan det. Antagligen ska jag ida Roynis också om jag hinner, annars får han vila imorgon och ridas på fredag. Men jag är ju himla sugen.. Så jag får nog se till att hinna imorgon :) 
 
Väskan packa inte sig själv.. På återseende imorgon, och då kan jag lova att ni ska få veta vad som väntar min Black Beauty!!
 
 
På riktigt världens absolut sötaste!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0