Ovisade bilder

Hehe laddade ur min kamera idag för första gången på över ett år.. Så flitig har jag varit med den det senaste året. Trodde dock bara det var Falsterbo-bilder på minneskortet, men där hade jag fel! Hittade bilder både från en av de två tävlingar jag red förra hösten, men också från ett ridpass i vintras. Dessutom knäppte ju mamma några bilder idag (med betoning på några.. närmre bestämt hela sjutton stycken! ;)) som jag tänkte dela med mig av. Dock har jag inget photoshop längre efter att pappa bytte ut vår gamla dator, så jag kan inte förminska bilderna. Med andra ord så kommer det ta år och dar att ladda upp dem, plus att ett par bilder behöver ljusas upp lite. Så ni får vänta lite på dem, men självklart bjuder jag på några så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0