Shopping

Mamma och jag drog en repa in till stan idag och passade då på att gå till Hööks på Kungsgatan. Min vän Therese jobbar där så det var väldigt roligt att träffa henne igen också!
Hur som så var vi där för att köpa ett par benskydd till Roy som han kan ha på sitt nya jobb. Han får ju skav av typ alla sorters skydd, så det blev ett par luddiga damasker. Jag har ju en miljon par skydd sedan innan som han skulle kunna ha, men de flesta är vita (=jag måste tvätta varannan dag..) eller så får han skav av dem. Men nu har han iaf några par han kan varva mellan så han inte hinner få skav!
Ett skärp som jag har spanat på länge fick även följa med hem.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kan tipsa om Protector skydd på Börjes! Lika modell som ni precis köpt men för enbart 175 kr per par!
;-)

Svar: Näää och jag som precis har märkt upp de nya skydden med permanent marker.. :( Jaja, lite lyx förtjänar han väl då.. ;)
Karro & Royal

2013-08-01 @ 16:10:21
URL: http://lilatiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0