Lite mycket trots allt

Trodde jag skulle ha betydligt mer tid än vad jag har haft sista tiden. När jag har kommit hem från stallet så har jag åkt direkt till gymet och kört ett pass, för att sen åka hem, käka middag och slockna i soffan. 
 
Igår var jag ledig, men inte hade jag mycket tid över för det.. Såhär såg min dag ut:
  • Tog sovmorgon och gick upp först vid 6.30
  • Promenad med Kennie ca 45 min
  • Albano Djurklinik med K för att ultraljuda hjärtat (som för övrigt såg bra ut!)
  • Stannade vid vby stallet på vägen hem för att gå med Kennie i elljusspåret
  • Snabblunch hemma
  • Åkte till Bromma Blocks och hämtade sedan bilen på vägen hem
  • Hemma typ 20 minuter
  • Stallet
  • Hem och äta middag
  • Gymmet
Var helt slut när vi kom hem från gymmet, så stupade i säng typ på en gång! 
 
Idag är jag också ledig. Det blir lite av en långhelg eftersom jag är ledig fredag och lördag också! Superskönt. Ska åka till landet imorgon bitti men åker hem på lördag eftersom jag jobbar på söndag. 
Ännu så länge har denna dagen bjudit på en morgonprommis med Kennie, jordgubbsfrukost och en stallvistelse. 
 
Håller på och skriver ihop ett inlägg om min vackra svarta, men det kommer så fort det är klart. Kan dock säga att det kommer ske en stor förändring, både för honom och för mig! 
Nu ska jag åka iväg till gymet. Ha det bra sålänge!
 
Dagen so far! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0