Skåne tur och retur

Igår lastade vi bussen med prylar och två hästar, lämnade ett snötäckt Stockholm med minusgrader och hamnade i ett Skåne som bjöd på strålande sol, ingen snö ohc 10 plusgrader! Inget dåligt byte direkt!
 
Hästarnas ärende tog hela dagen och vi var klara vid 21. Blev dock inte många timmars sömn eftersom jag vaknade minst en gång varje timme av att det var kallt.. Blev överlycklig när klockan ringe vid 5 och jag kunde gå upp!
Imorse packade jag ihop allting, gick på promenad med hästarna och sen rullade vi hemåt. Hemresan gick otroligt bra och tog bara 5,5 timmar! Eller ja, för mig som bara sitter brevid går ju alla resor bra hehe ;) (jag får ju inte köra två hästar, och sålänge jag har prövotid på körkortet tänker jag inte riska att bli av med det..!)
 
Nu måste jag sova om jag ska orka ta mig upp kl 5 imorgon bitti också..!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0