Hade nästan glömt..

.. Att jag äger en blogg!
Jobbade ju hela förra veckan. Vissa dagar gick bra och andra dagar hade jag så ont att jag knappt kunde stå upp på morgonen. Men det är bara köra på ändå, go hard or go home liksom.
I lördags satt jag faktiskt på en häst för första gången på nästan 6 veckor! Helge och jag tog en skrittur i skogen.
Avslutade den dagen med Eurovision i Erkans betongbarack ;)

I söndags var jag ledig men satt ändå hela förmiddagen vid ridbanan och tittade på tävlingarna. På eftermiddagen åkte jag och mamma till hufvudsta där ponnytjejerna red div 3 finalen.

Idag startade en ny jobbvecka. Strålande sol och grejer! Idag och imorgon jobbar både jag och Johanna, men onsdag-fredag är jag själv och på lördag tror jag att vi är två igen. Men nästa vecka är jag ledig två dagar :)

Nog tjatat om det, ska inte uttråka er mer med mitt ointressanta liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0