"Jag vet typ allt om dig, utan att ens ha hälsat!"

Idag när jag kom till välligby så hände det en lite rolig grej. 
Jag mötte en tjej som rider i samma grupp som min mamma. Jag känner ju igen henne eftersom att hon red där när jag fortfarande jobbade för ett par år sedan, så jag vet ju vem det är. Iaf så hälsar hon på mig och säger: "Alltså jag måste hälsa på dig. Jag rider i samma grupp som din mamma så jag vet ju vem du är. Men jag vet typ allt om dig utan att ens ha hälsat!"
Lite roligt tyckte jag att det var, för det var inte direkt vad jag hade väntat mig när jag gick in i ridhuset. 
 
Och på tal om Vällingby så måste jag passa på att gratulera det fantastiska duktiga ponnyallsvenskanlaget som tog storslam genom att vinna kat. B, C, D och trea i kat C individuellt och därmed även vinna omgången med laget! De vann även förra omgången, så de ligger ju ganska bra till inför finalen! 
Även om jag inte tävlar för Vällingby längre så kommer det alltid vara "min" klubb! 
 
 
Bild från Faccebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0