Helgen

I fredags var det jobb som vanligt. Erkan och jag red ut en sväng på Missan och gabbe och sen hade jag teori med ponnylekisarna. Avslutade kvällen med idol-fredag hos erkan med bästa tjejerna. 

Igår gjorde jag typ ingenting! Tränade med rebban och var en sväng i stallet och pussade på hästarna. 
Idag började jag dagen med att döma märkestagningen på ridskolan. Alla red bra och jag tycker det är väldigt roligt att döma! Hade en praktikant med mig idag i Carro :) hehe nej men tanken är att hon också ska kunna döma närkestagningarna så att vi kan dela på gångerna. 
Har tränat lite också, annars har den här dagen inte bjudit på så mycket. 

Imorgon väntar jobbet igen. Slutar 18.30 och sen ska jag kroppspumpa med rebban (vi ska på bodypump ;) ). På tisdag ska jag till hogsta och hänga lite med QD som ska få massage! Ska erkänna att jag är lite avundsjuk på honom... Onsdag rider jag lektion efter jobbet, torsdag är det ännu oklart om jag ska till QD (brukar ju åka dit på torsdagar, men vi får se den här veckan) och på fredag kväll ska jag på Winnerbäck med tjejerna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0