Hoppryttarna!

Theo fick vara dagens stjärna på lektionen - som dagen till ära bestod av hoppning..! Hoppning och jag är inte bästa vänner så att säga ;) egentligen är jag inte så himla rädd för att hoppa själv (värre att stå på marken och se andra hoppa..), problemet är väl att det var hundra år sedan jag hoppade! Skulle jag hoppa lite mer så skulle det nog inte vara så läskigt som det är nu.

Theo är ju iaf världens snällaste och hoppar allt man ber honom om. Sista "banan" vi hoppade vågade jag släppa lite mer på kontrollen och gasa på framåt! Men för den sakens skull ska ni inte tro att jag verkligen levde mig in i rollen som hoppryttare.. Man kan ju sitta ner i sadeln mellan hindrena iaf;) 


Dagens uppvärmningshöjd - 1 meter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0