Knäckt..

Idag kom kiropraktor-Micke till oss, så jag är bokstavligt talat helt knäckt nu! 
Jag var först ut, och ska erkänna att jag var fullständigt livrädd.. Jag har varit hos Micke förut, så jag vet ju att han vet vad han sysslar med men det är ändå alltid lika obehagligt. 
Han började med att konstatera att jag antagligen bara kunde rida i ena varvet. Ja det stämmer ju. "Inte så konstigt när höger axel sitter 5 cm högre upp än den vänstra..". Brukar Annie säga att jag ska sänka höger axel? Ehm ja! 
Så han knäckte loss rygg och nacke på mig. Direkt efter kände jag inte så stor skillnad, men nu är det mycket bättre. En Ganska välbehövlig behandling med andra ord. 

Efter jobbet åkte jag till hogsta och red QD. Han varv ju superfin i tisdags, men jag tror att han vilade igår och då är han alltid  lite jobbig dagen efter. Att jag då dessutom ville rida lite lugnt efter mickes knäckande gjorde ju inte det hela bättre. QD var ändå duktig, han gjorde ett orent byte åt varje håll först, och då bestämde jag mig för att vi skulle göra ett rent åt varje håll och sen skulle det räcka med byten för idag. På nästa försök satte vi båda bytena, så då fick jag ge mig med dom. Red lite travjobb istället och han kändes helt ok! 

Imorgon är det jobbelijobb som vanligt och sen idol-fredag hos erkan! En bättre fredag helt enkelt! ( förutom det lilla faktum att jag typ håller på att få tennisarmbåge enligt mamma..?! Har så stans ont i min högra underarm.. Min mockararm behöver inte bara fungera, den måste vara på topp!) 


Såhär jobbar vi.. lite träning på frukostrasten med bästa pt'n - Kennie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0