Lektion

Dagarna bara försvinner och jag hänger inte riktigt med.. 
Har jobbat som vanligt, och idag red jag lektion för Annie på theo på kvällen. Det största problemet är att jag rider så himla dåligt..! Att jag dessutom inte kan sitta i sadeln gör inte det hela lättare. Idag slutade det med att Lollo var in och drog i mina ben för att jag skulle hamna rätt i sadeln. Jag kan liksom inte vinkla om höften, vilket gör att jag sitter på rumpan, benen för långt fram och kutrygg.. Tjoho! Jaja, det måste ju bli bättre! 
Överlag så blev det ändå bättre idag än senaste gångerna, fick åtminstone lite flyt i vänster varv. 

Imorgon är det jobb som vanligt. Efter jobbet ska jag till hogsta och rida QD och longera raggan. Brukar ju åka därifrån vid 20.30 när jag bara har QD, så jag lär ju inte vara hemma fören tidigast vid 22 imorgon även om jag är snabb! Mindre roligt bara att jag börjar kl 7 på fredag.. Jaja, sen är det ju helg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0